-=[ Selamat Datang ]=-

lawak tukar tempat~

Satu hari Ajoi perlu ke KL untuk menduduki satu temuduga. Ajoi berniat untuk tidur di rumah member kamceng dia, Sumardi. Pada hari yang dijanjikan Ajoi pun menaiki keretapi dari Seremban manakala Sumardi menunggu dia di KL Sentral. Setelah sampai, Ajoi turun dari keretapi tetapi muka dia sangat pucat, almaklumlah itulah first time dia menaiki keretapi. Sumardi: Salam Joi, sahabatku! Pesal muka lu pucat semacam jer? Ajoi: Aku tak biasalah naik keretapi. Lepas tu aku duduk menghadap ke arah bertentangan, kepala aku pening la bro. Sumardi: Sian lu, apasal tak tukar tempat duduk dengan orang yang duduk depan ko? Ajoi: Aku nak tukar jugak tapi tak boleh.. Sumardi: Naper tokleh? Dia tak kasi ker? Ajoi: Masalahnya depan aku takde orang duduk, camner aku nak ajak tukar tempat… Sumardi: Grpppdkkk..!

0 orang berani komen:

Catat Ulasan