-=[ Selamat Datang ]=-

wang~

Ajoi: “WANG boleh membeli ubat,tapi tak boleh membeli kesihatan..”


Sumardi : “yup betul ko cakap, Joi”.


Ajoi: “WANG boleh membeli teman, tapi tak boleh membeli persahabatan..”


Sumardi: “yup betul tuh”.


Ajoi: “WANG boleh membeli makanan, tapi tak boleh membeli selera..”


Sumardi: “betul,betul n betul …”.


Ajoi: WANG hanya membawa penderitaan…Semua orang menderita angkara wang…wang…wang!”


Sumardi: “Wah ko terer berfalsafah juga yer joi, apa pun aku setuju bro..”


Ajoi: “Sumardi, aku sangat rapat dengan ko, aku tak ingin ko menderita kerana wang.”


-senyap-


Sumardi: “So…?”


Ajoi: “Jadi… Berikan semua duit ko pada aku….biarlah aku yg menderita asalkan ko bahagia…aku rela bro”.








Moral: Zaman sekarang semua perlukan duit :D

0 orang berani komen:

Catat Ulasan